Witaj, jak możemy pomóc? Odpowiemy na Wasze pytania.

Znajdź odpowiedź na swoje pytania. Jeżeli nie są wystarczająco wyczerpujące zadzwoń do nas. Zawsze będziemy starali ci pomóc.

1. Ile wynosi prowizja biura nieruchomości?
Prowizja za sprzedaż nieruchomości kształtuje się na poziomie 1,5 -2%. Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od pracy jaką musi wykonać nasza firma aby szybko i skutecznie zrealizować transakcję. Umowy na wyłączność zawsze maja niższa prowizję. 
2. Ile trwa umowa na wyłączność?
Umowa na wyłączność zawierana jest na okres 6 lub 12 miesięcy.
3. Czy możemy podpisać umowę drogą korespondencyjną?
Każdą umowę możemy podpisać drogą korespondencyjną.

4. Czy mogę zakończyć lub wypowiedzieć umowę na wyłączność przed czasem jej zakończenia?
Tak, natomiast będzie wiązało się to z pokryciem kosztów związanych z przygotowaniem i marketingiem oferty oraz innymi kosztami poniesionymi przez biuro.
5. Czym różni się umowa otwarta od umowy na wyłączność?

Umowa na wyłączność znacznie zwiększa szanse na sprzedaż nieruchomości. Tylko jedna agencja i konkretny agent zajmuje się przygotowaniem i promocją oferty. Umowa na wyłączność to przede wszystkim kilkukrotnie większa skuteczność i krótszy czas sprzedaży. Nieruchomości oferowane w systemie wyłącznościowym sprzedają się, kilkanaście razy szybciej niż te na umowach otwartych.
6. W jakim czasie sprzedamy Twoją nieruchomość?
Twoje mieszkanie sprzedamy średnio w 90 dni. 
Twój dom sprzedamy średnio w 180 dni.
Nasz rekord sprzedaży nieruchomości wyniósł 1 dzień!
7. Gdzie będziemy promowali Twoją ofertę nieruchomości?
Oferta będzie promowana na portalach branżowych takich jak stalowemiasto.pl  otodom.pl, nieruchomosci-online.pl, olx.pl. oraz Facebooka, Instagrama, Google.
8. Co należy do obowiązków agenta przy sprzedaży  nieruchomości?
Praca agenta polega począwszy od profesjonalnego spotkania wstępnego do podpisania umowy, reklamy, sprzedaży, kończywszy na uczestnictwie podczas aktu notarialnego. Załatwiamy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do sprzedaży.
9. Kiedy pobieramy prowizję?
Prowizja płatna jest dopiero po wykonaniu wszystkich czynności związanych ze sprzedażą nieruchomości. Mówiąc wprost, wynagrodzenie Klient płaci dopiero po akcie notarialnym. 
10. Czy pośrednik będzie w czasie aktu notarialnego?
Tak, przeniesienie własności nieruchomości to dla nas ważny etap, dlatego będziemy z Tobą podczas aktu notarialnego.
11. Czy pośrednik będzie obecny w czasie przekazania nieruchomości?
Tak, będziemy z klientem przy przekazaniu nieruchomości nowemu właścicielowi oraz sporządzimy protokół zdawczo – odbiorczy, przepiszemy z tobą media , pomożemy przy przepisaniu wszystkich niezbędnych dokumentów.
12. Czy mogę sprzedać i kupić nieruchomość w jednej agencji?
Tak, możesz jednocześnie sprzedać i kupić nieruchomość w naszej agencji.  Pomagamy i realizujemy szybkie sprzedaże, zamiany nieruchomości. Zorganizujemy wszystkie czynności. 
13. Czy mogę zapoznać się z umową na sprzedaż nieruchomość?
Tak, przed nawiązaniem współpracy z pośrednikiem  zawsze może klient zapoznać się z umową pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości.  Nasze umowy są czytelne i przyjazne Klientom.
Kupno nieruchomości z pośrednikiem:
1. Jak wygląda proces zakupu nieruchomości?
Tak naprawdę będziemy z Tobą na każdym etapie, począwszy od prezentacji nieruchomości poprzez negocjacje, aż do przeniesienia własności. Pomożemy Ci również odebrać kupioną nieruchomość oraz przepisać media. O nic nie będziesz musiał się martwić.
2. Czy pośrednik będzie oglądał ze mną nieruchomość?
Tak, pośrednik za każdym razem będzie z Tobą podczas prezentacji nieruchomości oraz zadba o to, abyś dokonał właściwego wyboru. Sprawdzamy stan prawny nieruchomość oraz wynegocjujemy dla Ciebie najlepszą możliwą cenę.
3. Jakie dokumenty muszę podpisać przed obejrzeniem nieruchomości?
Ze względów bezpieczeństwa prezentacja nieruchomości wiąże się z obowiązkiem podania swoich danych: imię i nazwisko oraz PESEL, a także podpisu na okazaniu adresowym. Za każdym razem podpisujesz dokumenty związane z RODO.
4. Jakie opłaty poniosę w związku z zakupem nieruchomości?
Jeżeli zdecydujesz się na zakup nieruchomości z naszej oferty, do ceny mieszkania lub domu należy doliczyć 2% podatku od czynności cywilnoprawnych, koszt taksy notarialnej oraz koszt obsługi transakcji przez biuro nieruchomości.
5. Czy będę musiał zapłacić za obejrzenie nieruchomości?
Nie, nasza agencja nie pobiera żadnych opłat związanych z obejrzeniem nieruchomości.
6. Czy agencja sprawdzi stan prawny nieruchomości?
TAK!  Zawsze sprawdzamy stan stan prawny nieruchomości, weryfikujemy księgę wieczystą, sprawdzamy dokumenty związane z nieruchomością. Kupując z nami możesz być pewny, że nie kupujesz nieruchomość sprawdzona, pewną, niezadłużona.
7. W jaki sposób agencja zapewni mi bezpieczeństwo przy zakupie nieruchomości?
Nasza agencja posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w obrocie nieruchomościami zawarte w PZU. Twoje bezpieczeństwo to nasz priorytet.

8. Czy mogę kupić i sprzedać nieruchomość w jednej agencji?
Tak, możesz jednocześnie kupić i sprzedać nieruchomość z naszą pomocą. Zorganizujemy wszystkie czynności. 

 

Umów się na spotkanie
zadzwoń

+48 606 444 130 +48 15 844 58 47
wyślij email

biuro@investhome-nieruchomosci.pl